1.1. Надання у користування документів до читального залу:
– реєстрація замовлення (листа) у секретаря директора;
– одержання резолюції директора архіву;
– виявлення необхідної інформації згідно довідкового апарату архіву;
– заповнення анкети дослідника;
– підготовка замовлення;
– виконання замовлення;
– видача документів у читзал;
– у разі необхідності виготовлення копій документів.
1.2. Видавання документів у тимчасове користування:
– реєстрація листа юридичної особи;
– одержання резолюції директора архіву;
– підбір документів згідно НДА;
– написання замовлення;
– оформлення акту видавання у тимчасове користування;
– фіксація виданих документів у книзі обліку.
1.3. Надання документів для копіювання, експонування на виставках, у телепередачах та інших засобах використання за межами архівної установи:
– резолюція директора архіву на замовлені;
– підбір документів;
– копіювання документів;
– внесення записів у книгу обліку видачі документів;
– у разі необхідності транспортування документів (у супроводі співробітника архіву).
1.4. Виготовлення копій документів з паперовими носіями:
– підготовка замовлення;
– передача документів у лабораторію архіву;
– виготовлення копій;
– засвідчування копій мокрою печаткою;
– реєстрація копій документів;
– у разі необхідності оформлення платних послуг юридичним та фізичним особам.
1.5. Надання юридичним та фізичним особам методичної та практичної допомоги з питань організації роботи з НТД:
– реєстрація листа;
– одержання резолюції директора архіву;
– детальне ознайомлення по суті питання;
– надання усної інформації;
– підбір нормативно-методичної літератури;
– роз’яснення по заданих питаннях;
– у разі необхідності підготовка довідки.
1.6. Підготовка довідок (фактографічних, біографічних, тематичних) по запитах юридичних та фізичних осіб:
– реєстрація запиту;
– одержання резолюції директора архіву;
– вивчення науково-довідкового апарату до документів архіву; літератури з бібліотечного фонду;
– підготовка замовлення;
– підбір документів;
– узагальнення інформації, підготовка довідки.
1.7. Погодження актів про вилучення до знищення документів Національного архівного фонду:
– реєстрація актів;
– вивчення наглядової справи;
– перегляд акту з метою перевірки правильності складання акту, посилань на статті “Переліку…”;
– підготовка висновку на ЕПК;
– протокольне оформлення;
– відправка рішення ЕПК юридичній особі;
– у разі погодження з юридичною особою застосовуються платні послуги.
1.8. Консультування з питань ведення обліку документів, забезпечення їх збереження та інших:
– реєстрація у книзі відвідувачів;
– усне консультування;
– у разі необхідності ознайомлення з науково-довідковим апаратом архіву.
– листи юридичної особи на видачу документів у тимчасове користування;
– заява фізичної особи для роботи у читзалі;
– замовлення на видавання документів для користування;
– заява-анкета користувача;
– договір про надання платних послуг;
– акт видавання документів у тимчасове користування.
Питання: Як раціонально, найбільш швидше найти інформацію по темах, що цікавлять користувача.
Відповідь: Усне консультування найбільш досвідчених спеціалістів архіву, ознайомлення за науково-довідковим апаратом архіву, бібліотечним фондами зі складом і змістом документів, що зберігаються в архіві. Інформування користувача про можливість пошуку документів у фондах Держархівів областей.
Питання: В якій організації чи на якому підприємстві зберігається той чи інший документ профільний ЦДНТА України.
Відповідь: Необхідно вивчити історичні довідки юридичних осіб, “Переліки НТД, що підлягають передачі на державне зберігання”. При необхідності зателефонувати в організацію.
Питання: Дії юридичних осіб, незалежно від форм власності, при ліквідації?
Відповідь: Провести експертизу цінності документів з метою віднесення її до складу НАФ з подальшою передачею до ЦДНТА України.
Питання: Як організувати роботу структурного підрозділу, що відповідає за роботу з науково-технічною документацією.
Відповідь: Необхідно вивчити законодавчу та нормативну базу з цього питання.